ANUNŢ
privind condiţiile de angajare pentru funcţia vacantă din cadrul
Aparatului administrativ al Prezidiului Academiei de Ştiinţe a Moldovei
1. Funcţia vacantă din cadrul Aparatului administrativ al Prezidiului Academiei de Ştiinţe a Moldovei:
Auditor intern principal (0,5 normă).
2. Condiţii pentru angajare:
2.1. Cerinţe generale:
- cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul stabil în Republica Moldova;
- cunoașterea limbii române scris şi vorbit, cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională este un avantaj;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- studii necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- lipsa antecedentelor penale.
2.2 Cerinţe specifice:
a) Studii:
- Studii superioare și masterat;
- de cunoştinţe în domeniu;
- Abilităţi de operare PC.
b) Abilităţi: de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă;
c) Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
3. Lista documentelor necesare ce urmează a fi prezentate:
- CV;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi certificatele de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- certificat de calificare profesională în domeniul auditului intern în sectorul public;
- copia carnetului de muncă;
- copia CPAS.
4. Actele urmează a fi depuse la adresa: Academia de Ştiinţe a Moldovei, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt nr. 1, biroul 110, Secţia juridică și resurse umane a Aparatului administrativ al Prezidiului AŞM.
Persoana responsabilă:
BELINSCHI Angela, șef al Secției juridică și resurse umane a Aparatului administrativ al Prezidiului AŞM.
Telefon de contact: 022-27-00-10, 022-27-05-10, 022-27-42-62